دانلود بازی Metal Gear Rising Revengeance برای PS3

جستجو در بزرگتری مرجع دانلود با لینک مستقیم:

×

تبلیغات

نویسنده : yaser بازدید :3498
دانلود بازی Metal Gear Rising Revengeance برای PS3

تاريخ ارسال:یک شنبه 31 فروردين 1393 ساعت: 23:53
دیدگاه ها:نظرات()

Metal Gear Rising Revengeance | تاپ 2 دانلود

دانلود بازی Metal Gear Rising Revengeance برای PS3

| قابل اجرا بر روی CFW 3.55 – CFW 4.21 – CFW 4.30 |

| DLC Pack به پست اضافه شد |

تاریخ انتشار: ۲۰۱۳/۰۲/۱۴
بستر های نرم افزاری مورد نیاز: PS3
نوع بازی: اکشن
نوع: دی وی دی کامل
زبان: ENG 
نرم افزار: CFW 3.55, 4.21 , 4.30
حجم فایل:۱۹٫۶۷ GB

بازی Metal Gear Rising Revengeance توسط plantinum game ساخته وناشر بازی شرکت محبوب konami است. داستان بازی ۴ سال پس از بازی متال گیر سالید ۴ اتفاق می افتد زمانی که سیستم های کنترلی که رفتار های ساکنان کره زمین را در زیرنظر داشتند از بین رفته اند فناوری (syborg) به دست مجموعه های مختلفی افتاده وحالاشرکت های نظامی از فناوری سایبرگ برای تجهیز نیرو هایشان استفاده میکنند و با وجود این سلاح ها امنیت جهان به هم ریخته است ودر گوشه و کنارجهان درگیری هایی شکل میگیرد و رایدن هم که حالا یکی از نینجا های سایبرگی است در بیشتر عملیات های ضد تروریستی حضور دارد. در رایزینگ بدن سایبرگی رایدن بسیار پیشرفته تر وبهتر از قبل شده است یکی از مکانیک های خوب ومحبوب رایزینگ (blod mode)است که بهترین مکانیک گیم پلی بازی است در این حالت زمان اهسته میشود و بازیکننده مسیر برش شمشیر رامشخص میکند. مکانیک دیگر رایزینگ (zon-datsu) است زمانی که دشمن در حال مردن است و جان ان در حال تمام شدن است اگر  بازی را در حالت(blod mode) قرار دهیم قسمتی از بدن دشمن با مربع قرمز رنگ نشان داده میشودکه اگرمسیر برش شمشیر را از این مربع عبور دهیم رایدن میتواند بدن دشمن را ۲ نیم کند ویک فیتالتی درست حسابی به او بزند.

 

جهت دانلود بازی و خواندن توضیحات تکمیلی به ادامه مطلب مراجعه فرمایید …



می پسندم نمی پسندم

نویسنده : yaser بازدید :162
دانلود بازی Sid Meier’s Civilization 5: Brave Newبرایpc

تاريخ ارسال:چهار شنبه 27 فروردين 1393 ساعت: 9:42
دیدگاه ها:نظرات()

 Civilization-V-Brave-New-World

دانلود بازی Sid Meier’s Civilization 5: Brave New World برای PC

| نسخه GOTY Edition |

| نسخه کم حجم |

بازی Civilization نام یکی از بهترین سری بازیهای استراتژیک که تاکنون چندین نسخه مختلف از آن توسط کمپانی قدرتمند ۲k Games برای کامپیوتر منتشر شده است . بازی Sid Meier’s Civilization 5: Brave New World نام جدیدترین نسخه از سری بازیهای Civilization است که در سال ۲۰۱۲ منتشر شد و توانست عنوان برترین بازی استراتژیک سال را به خود اختصاص دهد .  شما در این بازی با ساختن یک کره برای شروع زندگی بشر در آن بازی را شروع می کنید. بازی از پیدایش اولین روستاها ها شروع می شود. شما با گسترش علم خود و انجام research ها سطح علمی کشور خود را بالا می برید. چرخ را اختراع می کنید ، استفاده از سنگ را می آموزید ، آتش را کشف می کنید و اولین لشکر خود را با لباس های انسانان اولیه می سازید. بعد از مدتی تمدن های دیگری را در گوشه و کنار این زمین پیدا می کنید ، با آن ها معامله می کنید ، تجارت می کنید ، تبادل علم می کنید ، به آنها اعلان جنگ می دهید و یا حتی با آن ها پیمان دوستی برقرار می کنید.

سپس پس از مدتی شما قادر به ساختن کمان ، شمشیر و منجنیق شده و اینگونه وارد به قرن جدید می شوید. شما در این قرن شروع به ساختن شمشیر و کمان می کنید تا در برابر حمله بیگانگان کم نیاورید. شروع به راهسازی می کنید و از همه مهمتر شروع به ساختن دیگر شهر ها می کنید و مرز و قلمرو خود را گسترش می دهید. قلمرو بزرگ تر سرمایه بیشتری برای کنترل می خواهد ، پس شما شروع به تجارت می کنید ، زمین را جستجو می کنید تا معادن و منابع طبیعی را پیدا کنید و یا دست به غارت دیگر کشور ها می زنید. پس از مدت ها دوباره یک رنسانس دیگر در کشور به وجود می آید و آن اختراع اولین اسلحه است ، در این مرحله مهمترین تغییر بازی عوض شدن نوع بازی هست.

برای دانلود بازی به ادامه مطلب مراجعه نمایید…



می پسندم نمی پسندم

نویسنده : yaser بازدید :1408
دانلود بازی زیبای جام جهانی 2014 برای ایکس باکس 360 و پلی استیشن 3

تاريخ ارسال:یک شنبه 24 فروردين 1393 ساعت: 11:18
دیدگاه ها:نظرات()
دانلود بازی FIFA World Cup Brazil 2014 برای Xbox360 و PS3

 

بازی FIFA World Cup Brazil 2014 یک نسخه از بازی محبوب Fifa می باشد که به صورت انحصاری برای جام جهانی ۲۰۱۴ برزیل توسط EA Sports برای ایکس باکس ۳۶۰ و پلی استیشن ۳ منتشر شده است . گیم پلی بازی نسبت به فیفا ۱۴ تغیراتی داشته است که شامل دریبل , افزایش دقت پاس و مکانیسم First Touch اشاره کرد . بازی همچنان دارای ویژگی های جام جهانی ۲۰۱۴ می باشد . مد بازی به بازیکنان اجازه می دهد تا از ۲۰۳ تیم ملی موجود در بازی یکی را انتخاب کرده و شروع به بازی کردن طبق مقررات و قوانین FIFA World Cup نمایند . برای اولین بار در طول بازی های مربوط به جام جهانی تمام قوانین جام قابل اجرا در بازی می باشد . در نسخه جام جهانی ۲۰۱۰ فقط گروه های UEFA و CONMEBOL وجود داشت . مد دیگر بازی Road to Rio de Janeiro نام دارد که به بازیکنان این اجازه را می دهد تا در ترنمنت های آنلاین شرکت کرده و با دیگر بازیکنان به رقابت بپردازند . جشن های و شادی هواداران شامل پیشرفت هایی بوده است و شادی هواداران هر تیم مربوط به همان تیم بوده است و شامل فرهنگ همان کشور می باشد . بازی فیفا جام جهانی ۲۰۱۴ شامل ۲۰۳ تیم ملی بوده که شامل تیم های های انتخاب شده در جام جهانی و تیم های دیگری مانند Bhutan, Brunei, Guam, Mauritania و South Sudan نیز می باشد که برای جام جهانی انتخاب برگزیده نشده بودند . همانند واقعیت بازی ها در ۱۲ شهر برگزار می شود و ورزشگاه های موجود در بازی همانند نسخه اصلی آن شبیه سازی شده است و دارای آب و هوای متفاوت و خاص همان منطقه می باشد . این بازی زیبا فقط برای کنسول های نسل هفتمی می باشد و EA هیچ برنامه خاصی برای انتشار این نسخه برای کنسول های نسل هشتمی یعنی ایکس باکس وان و پلی استیشن ۴ ندارد .



می پسندم نمی پسندم
ليست صفحات
تعداد صفحات : 1
صفحه قبل 1 صفحه بعد

چت باکس


نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

ارتباط با مدیر

پشتيباني آنلاين

آمار

آمار مطالب آمار مطالب
کل مطالب کل مطالب : 17
کل نظرات کل نظرات : 1
آمار کاربران آمار کاربران
افراد آنلاین افراد آنلاین : 1
تعداد اعضا تعداد اعضا : 2

آمار بازدیدآمار بازدید
بازدید امروز بازدید امروز : 1
بازدید دیروز بازدید دیروز : 1
ورودی امروز گوگل ورودی امروز گوگل : 0
ورودی گوگل دیروز ورودی گوگل دیروز : 0
آي پي امروز آي پي امروز : 0
آي پي ديروز آي پي ديروز : 0
بازدید هفته بازدید هفته : 8
بازدید ماه بازدید ماه : 18
بازدید سال بازدید سال : 155
بازدید کلی بازدید کلی : 15866

اطلاعات شما اطلاعات شما
آی پی آی پی : 18.117.184.62
مرورگر مرورگر :
سیستم عامل سیستم عامل :
تاریخ امروز امروز :

ورود کاربران

نام کاربری
رمز عبور

» رمز عبور را فراموش کردم ؟

عضويت سريع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری

تبادل لینک هوشمند

تبادل لینک هوشمند

برای تبادل لینک ابتدا ما را با عنوان بزرگتری مرجع دانلود با لینک مستقیم و آدرس flaggames.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.






خبرنامه

براي اطلاع از آپيدت شدن سایت در خبرنامه سایت عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود